Breaking

Tuesday, October 31, 2017

Vaujuko Babe Dewar Bandai

i am prakash. ma school ko accountant hu. school ma job gareko 6yearsko experience vaisayo. vauju vitreko ni

vakharai ho. pailai dekhi dai sanga share garera baseko hu ahile sama ni sangai basxu. daiko bihe ni vayo.
bihe vayesi arko room herera flat nai liyera baseu. vauju ta falt ni feri ma mathi. mero school ko job. school
tira ta aba bida dina kanjusi gardaina. bida vaihalxa school tira vauju sanga ghar ma hune mai hu. dai ko
duty hatta patta bida nai dinu hunthyena.banda vako bela ni jana parne. vauju ghara eklai basne.
maile vaujulai teti dhyaan nai deko thiyena. vauju esto expose garnu hunthyo ni teti garda pani maile vaujulai
baal dina. vauju ko lug alagaune para testai hunthyo feri. daile bihe ta gare lastai expose garne vaujulai
bihe garera lerayo k.
ma dhyaan nai didina thye. afno aba bacha haru ko kk copy haru check garnu parthyo bida vayeni kaam
chai garirakhna parthyo tehi vayera khasai dhyaan dina maile. vaujulai lastai expose garera maiel afulai
control garnai sakina. ekdin ta timlai ma pole dance dekhauxu vannera ada luga lagayera mero agahdi ayera
dance dekhauna thalyo ghari k dekhaune ghari k garera dekhaune garne. kaile kai ta ati dikka lagthyo.
mero afnai kaam ko tension hunthyo. mero kaam pani hunthyo tei vayera dhyaan didina thye. ada aada luga
lagayera mero aghadi aune garda ni maile baal dina afulai control garera rakhe.
vauju sudhrine thyena. yo pali ko vaccation mata aba ek mainai bida. dai ko chuti hunai baki thyo
dashain vaccation hunai baki thyo. mero chadai chhuti vayo. ghar basna dikka lagthyo. vaujule ma timlai
sunnyleone ko dance dekhauxu esto garxa usto garxa vanera usko pathpurjai dekhauna lagisakya thyo.
vayo vayo vaujuta ek paxi arko arko luga kholyo. abata jamam 2piece ma thin.
tyo dekhexi mero mood banyo. malai maja ayo tespaxi.
ma ni chaskma kholera uslai here. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
u afaile malai expose garera dekhako maile kei kaar garya haina. vauju afule nai malai dekhayexi maile
k vanu ra. bra pani hunxa ni tyo tranparent khalko lagako thyo. seti thi gori. dudh jasti. bra ni net
design ko thhyo. sabai dekhirathyo. nipple pani. tala ko puti ko shape pani. mata timlai dekhera pailai
flat vaisakya thye.
malai kei problem xaina timi aarmle moj gara. mlaia pani ramailo timlai pani ramailo vanera mero kakh
mathi ayera bra kholera boobs mero mukh ahadi lerayo. ma ni smile didai villain parale uslai herdai
boobs chuse aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
boobs chus chus garera chuse. ooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
boobs chusesi maja ayo. ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ekpaxi arko arko paxi arko garera dubai boobs chuse aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa’
tokeeeeeeeeea vauju mero jipper kholera lado khelayo aaaaaaaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uni mero lado kheluan thali. ma boobs chusera usko puti chalauna thale ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuu.aba dherai nachalum lado ready vaisakya thyolado nikalera
puti ma halna ready vayera bokera khat ma lagera lado chirayeouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuouuuuuu
ooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vitra hale aouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vitra vitra hale ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
bessari hale ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. full speed ma chike.
vaujulai ni maja malai ni maja. duichoti gare duichoti garexi ramailo vayo. vaccation ni ramailo vayo.
moj garna paiyo.

No comments:

Post a Comment